מדוע הגברים בקניה אופטימיים יותר מהנשים?
"לגברים יש יותר נגישות למידע והם מגיבים להשפעות החברתיות עם יותר ידע"
ויקטור רטנג מחברת SYNOVATE שיזמה את הסקר, טוען כי ייתכן שנשים קנייתיות פסימיות יותר מגברים לגבי עתיד הכלכלה, החברה והפוליטיקה, מפני שגברים קנייתים חשופים יותר למידע ביחס לנשים ולכן הם מגיבים לתרחישים החברתיים והמדיניים כשהם מגובים ביותר ידע לגביהם.
"כשלאדם יש יותר אינפורמצייה בנוגע לאירועים המתרחשים סביבו, יש לו האפשרות לבחור אם להיות יותר אופטימי או פחות", אומר רטנג.
על-פי הסקר, לפחות 65% מהקנייתים צופים שיפור בכלכלה המקומית בשנת 2013.
הדיווח של NTV ב-YouTube
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה